17 ene 2011

O Primeiro Saúdo


Este blog nace polas ganas de dar a miña humilde opinión sobre os sucesos que ocorren no día a día que provocan en min un xerme que debo botar fóra, canso xa de calar este sentimento de estar a ser enganado que e ferve dentro de min e me alporiza.

Dende este blog pretendo expresar a miña verdade, sen pretender causar o agrado dalgunha persoa ou institución, só escribindo con palabras os pensamentos que pasan pola miña cabeza a hora de escoitar as mentiras e os comentarios hipócritas das distintas voces que manexan hoxe o poder, as cales os medios de comunicación apoian día tras día tildandoas de "verdades absolutas" e intentando xustificar o inxustificable.

Por esa ansia de contraporme a opinión xeral, que por ser maioritaria non ten ningún motivo polo que eu a teña que compartila; por esa rebeldía pola que as xeracións xoves se deberían caracterizar; polas tremendas ganas de poñer o meu grao de area para que estas terras asoballadas tornen en ceives, é polo que mostrarei a 'outra' verdade coas miñas notas cando o meu tempo e as miñas ocupacións mo permitan.

Un Saúdo e grazas por ler estas liñas

No hay comentarios:

Publicar un comentario